שמעון פרס יוצא להגנתו של הנשיא ראובן ריבלין • צפו

    ישראל פריי 4 Comment on שמעון פרס יוצא להגנתו של הנשיא ראובן ריבלין • צפו
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נשיא המדינה ראובן ריבלין סופג בימים האחרונים ביקורת נוקבת מגורמים נרחבים במערכת הפוליטית והתקשורתית. ביקורו בארה"ב על שלל התבטאויותיו ובחירותיו מוסיפים ללבות ולהכעיס רבים הרואים בריבלין ובהתבטאויותיו חוסר לויאליות מוחלטת למדינת ישראל.

    בעוד ריבלין התחיל את כהונתו באופן אהוד ציבורית, ותוך תקופה קצרה הצליח להמאיס את עצמו על ציבורים נרחבים בישראל, קודמו בתפקיד, הנשיא המיתולוגי שמעון פרס, עשה את כל הדרך ההפוכה. פרס שהחל את דרכו בנשיאות עם רושם בעייתי שרכש לעצמו במשך שנותיו הרבות כפוליטיקאי, הצליח במהלך כהונתו להפוך לקונצנזוס כמעט מוחלט, תוך שהוא נמנע מלהיכנס לפינות בעייתיות ולמלכודות ציבוריות.

    הערב, מתייצב שמעון פרס לצד מחליפו, הנשיא ראובן ריבלין, נגד הביקורת שמושמעת עליו, ואומר: "יש לנו מדינה אחת ולה נשיא אחד. כל הסתה נגד הנשיא הינה הסתה נגד המדינה, נגד הדמוקרטיה ופוגעת בכולנו. זוהי אחריותו של כל אזרח במדינה לשמור על אחדותה של המדינה ועל דמותה, ועל כולנו לעשות כל שניתן להפסיק את ההסתה הפרועה".

    צפו בשמעון פרס מגן על ראובן ריבלין:



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      אני לא חושב אפילו מה היה קואה אם היה מדובר בדגל פלשתין וואיי ואיי איזה צעקות היה הולך פה…. ותחשבו עוד דבר קטן מה היה קורה אם ריבלין היה עושה את אותם דברים רק להפך לצד הימני…………………

    2. 3

      הוא אומר כך רק בגלל שהנשיא מביע עמדה כשלו [שמלאנית] ועם ננית הוא היה נפגש עם ארגון להבה?

    3. 2

      פרשת הנשיאים בזאת חנוכה